Lidt fra tegnebordet… af havedesigner Sjouke Segers

Jeg, Sjouke Segers, hollandsk født og udlært havearkitekt og anlægsgartner, er nogle dage til at træffe i Flisehaven Vejle – Grejsdalens Planteskole, hvor jeg er en del af Team Flisehaven. Jeg kan være behjælpsom med at designe netop din drømmehave.

Mangler firmaet et nyt indgangsparti, et hjørne hvor personalet kan slappe af i frokostpause eller en grøn og smuk parkeringsplads?

Så vid, at ingen haver er for stor eller for små, ingen vej er for langt at køre! Jeg kan komme ud for at se på projektet og en god snak omkring ønsker og behov. Bagefter sætter jeg nogle kreative streger på papir ved tegnebordet.

Havedeisgner

Dine havedrømme kan f.eks. være en ny terrasse, ny indretning af et hyggehjørne eller indkørsel, renovering af haven eller en total ny have til et nybygget hus. Haven skal være et eller flere rum af dit hus, et sted hvor du kan opholde dig og slappe af efter en travl hverdag.

Lad dig inspirere af nedenstående billeder og se mere på www.smjhavedesign.dk

Skriv et svar

