Mange fik gratis vejledning i Kolding …

I weekenden var jeg i min funktion som havearkitekt hos SMJ Havedesign til stede hos VICA i Kolding. VICA sælger orangerier, havepavilloner og udestuer. De har en flot indendørs udstilling hvor man kan se deres produkter.

Et nyt uderum i form af et orangeri eller en pavillon vil ændre en del på haven. Placeringen af det nye ’hus’ er meget vigtig, haven skal være en helhed, også efter byggeriet. Her kunne jeg tilbyde mit hjælp til VICA’s kunder.

I en af VICA’s lyse og velindrettede udestuer havde jeg indrettet et inspirationshjørne med nogle af mine tegninger, billeder m.m. Der kom gang i fine dialoger med haveentusiaster om den rigtige placering af deres ’drømmested’.

  • Hvis jeg placerer min udestue op i mod en nordvendt væg, vil mine tomater og agurker så kunne gro?
  • Hvad er fordele og ulemper ved placering midt på en stor græsplæne, under store træer m.m.?
  • Hvor stor skal terrassen være, som skal lægges foran vores nye hyggested?
 

Dialoger, som bliver brugt af kunderne til at vælge det rigtige sted i deres have til at bygge orangeriet, pavillonen eller andet, så de få mest glæde af deres nye investering.
Få hjælp til at placere din havepavillon det rigtige sted, og få en helhed i haven.
Skal du til at vælge den rigtige placering til din fremtidige havepavillon eller orangeriet, så ring 23 43 18 48 eller skriv til mig, info@smjhavedesign.dk, og vi får en god snak (måske på stedet) som evt. kan udmøntes i en råskitse eller haveplan.

Mange hilsner

Sjouke / SMJ Havedesign

Skriv et svar

