Jeg er blevet Haveselskabets nye havearkitekt for Vestjylland!

Jeg har i mange år med stor interesse fulgt Haveselskabets arbejde og er glad for, at jeg nu har fået samarbejdsaftalen med Haveselskabet.

Det er et helt nyslået samarbejde mellem Haveselskab og de dygtigste danske havearkitekter. Aftalen giver medlemmerne adgang til en kompetent havearkitekthjælp til favorabel pris.

Der kan vælges mellem 4 medlemspakker:

  • Havebesøg
  • Haveskitse af et delområde
  • Haveskitsen over hele haven
  • Haveplan
 

Læs mere på: www.haveselskabet.dk/havearkitekter

Som havearkitekt hos SMJ Havedesign har jeg deltaget i arrangementer flere steder i landet:

  • sidste år til Havens dag og 100 års jubilæum hos Grejsdalens planteskole
  • åbenthus hos Flisehaven i Vejle
  • åbent hus hos VICA, pavilloner og udestuer i Kolding
  • Vild med 2013, Fredericia
  • Hos de lokale anlægsgartnere
 

Jeg har brugt vinteren på at lade op til nye havearrangementer, spændende kundebesøg og nye udfordringer. Jeg er klar til forår 2013!

Vil du møde mig ude i din have? Ring 23 43 18 48 og så finder vi et tidspunkt for et havebesøg. Gør dine drømme til virkelighed!

Mange forårshilsner

Sjouke

Skriv et svar

